Život je jako marketingová kampaň

18.02.2018

2 minuty čtení

"Víš co je vtipný? A ono je na tom něco vtipného? Byli jsme šťastní, než jsme se rozhodli žít šťastně až do smrti. Takže ten vtip je na nás." Připomíná ti to něco?

Nedávno jsem někde četla, že život a naše sny jsou jako marketingová kampaň. Poučme se tedy z marketingové strategie. Její pracovníci předem popisují kladný scénář vývoje nějaké prodejní kampaně. Jestliže v tento scénář uvěří celá společnost, úspěch je zaručen. Co si o tom myslíš?

Taková normální neděle. Piju naše oblíbené víno o kterém jsem už psala v článku o rodičích, který najdeš zde.

Koukám na Sex ve městě. Jo jen se směj, ale má něco do sebe, protože vystihuje ženskou duši. Tohle víno mi připomíná posledních šest let.

Byly to ty nejšťastnější a zároveň nejšílenější roky mého života. Zjistila jsem nejen o sobě, ale i o okolí spoustu věcí. Jak jsem naivní, když věřím v dobrotu lidí a v to, že lidé jen nezávidí, ale i přejí. Ne všichni jsou stejní jako jsme my dva a naši blízcí. Ne všichni jsou tak srdeční a tak je lepší o svých plánech a snech pomlčet a probrat je raději s někým komu opravdu věříš a u koho víš, že ti to bude doopravdy přát. Pokud je to partner, jsi šťastný/a, protože to není závistivec, ale podporující a milující partner/ka a toho/tu by jsi si měl/a vzít. Měli byste si vzít někoho před kým jsi sám/sama sebou a i tak tě miluje dál. Pokud tě rozesměje i ve vážné situaci pak je to ten pravý nebo ta pravá. Na tom je tolik pravdy, ani nevíš jak. 

Ale to jsem odbočila. Posledních šest let pro mě byly škola. Ať už na rovině pracovní, osobní nebo té rodinné. Všichni, které jsem potkala mi dali co proto. I když si uvědomuji, že se mnou to taky nebylo úplně jednoduché (i když bych to ani za mák nepřiznala). Ale před pár dny jsem si uvědomila jedno. Člověk dospívá každých deset let a je na něm jak s tou změnou naloží, jestli dospěje do lepší fáze nebo si vše krásné nechá proplout mezi prsty. 

Je jen a jen na nás, jak naložíme se šancemi, které nám život nabízí na naší klikaté cestě. Zda se jí chopíme a nebo ji přehlídneme díky nekonečnému egu. Protože skvělé kolegy, šéfy, partnery a rodinu, kteří nám pomáhají růst nepotkáváme každý den aspoň ne tak, abychom si to na plno uvědomovali. Já jsem za to vděčná. Neskutečně. Protože konečně jsem tam, kde chci být. I když to neznamená být dokonalá, to totiž nejsem a ani nebudu. Děkuji za to. Nejen kolegům, rodině ale i partnerovi.

Nyní je na tobě, jak se svou marketingovou kampaní naložíš a jestli uvěříš. Zda se budeš držet svého vysněného plánu, že se všechny tvé sny a plány vyplní. To ty sám/sama vytváříš program, podle kterého pak budeš žít. V plánech přestaň používat slovo "kdyby" a sám/sama si pak odpověz na otázky:

  • Co doopravdy chceš?
  • Co ti umožní žít v harmonii a štěstí?
  • Kdybys měl/a kouzelnou hůlku, co bys pro sebe udělal/a?
  • O čem sníš?
  • Co bys chtěl/a za rok?

Ale nezapomeň: Vesmír plní tvá přání výměnou za lásku kterou chováš v srdci. Dovol si na chvíli snít a představuj si, že už se tvá přání splnila, zrovna jako ta moje. Propoj vše s pozitivním myšlením. Sny se pak začnou samy plnit.

Držím palce.